27 listopada, 2024

eHandelOnline.pl

Czym warto handlować w sieci?

Proste kroki, które pomogą opanować sztukę marketingu wideo

W tych trudnych ekonomicznie czasach firmy zastanawiają się nad nowymi sposobami pozyskania większej liczby klientów, które zwiększą ich zyski.

Jednym ze sposobów przyjętych przez firmy jest marketing wideo. Czy marketing wideo brzmi jak biznesplan, z którego chciałbyś skorzystać? Czytaj dalej artykuł, aby uzyskać porady dotyczące marketingu wideo.Nie zakładaj, że marketing wideo musi polegać na tworzeniu wirusowych filmów. Wirusowe filmy wideo to świetne narzędzie marketingowe dla niektórych odbiorców, ale pamiętaj, że Twoja nisza może nie oglądać i udostępniać wirusowych filmów. Poza tym nie wszystkie filmy wirusowe przedstawiają pozytywny wizerunek promowanej marki.Spróbuj użyć innych w swoich filmach. To da ludziom wrażenie, że nie jesteś pełen gorącego powietrza. Chociaż może być trochę trudno przekonać kogoś, że ludzie w Twoim filmie są prawdziwymi fanami Ciebie i Twoich produktów, jest to lepsze niż robienie filmów w pojedynkę.Kiedy tworzysz film do celów marketingowych, nie przekraczaj 2 minut. Chcesz, aby docelowi odbiorcy obejrzeli całą wiadomość, a jeśli będzie to zbyt długie, potencjalnie stracisz odbiorców, gdy się wyłączą. W razie potrzeby zawsze możesz kontynuować myśl lub wiadomość w kolejnym filmie.Kiedy czujesz, że skończą Ci się pomysły, rozejrzyj się po Internecie, aby znaleźć inspirację. Youtube to doskonałe miejsce do rozpoczęcia, ale także sprawdzania vlogów i filmów publikowanych w mediach społecznościowych. Im więcej przeglądasz, tym więcej pomysłów znajdziesz i tym szybciej wymyślisz własne treści.Jeśli jesteś nowy w marketingu wideo, nie przejmuj się zbytnio sprzętem, którego używasz. Nie potrzebujesz profesjonalnej kamery telewizyjnej ani filmowej, aby prowadzić marketing wideo. Prosty aparat będzie działał dobrze, o ile może dostarczyć dobrej jakości cyfrowe filmy. Proste kroki, które pomogą opanować sztukę marketingu wideo

Kamera internetowa nigdy nie jest dobrym pomysłem w marketingu wideo.Dla osób, które są nowe w marketingu wideo, postaraj się, aby Twoje filmy były krótkie.

Około 30-45 sekund to dobry czas na rozpoczęcie. Naprawdę nie masz dużo czasu, aby dotrzeć do wiadomości z krótkimi okresami uwagi widzów. Gdy staniesz się bardziej doświadczony, zauważysz, że jesteś w stanie łatwo przekazać swoją wiadomość w tym czasie.Upewnij się, że Twoje filmy są promowane w dwojaki sposób. Poinformuj swoich obecnych głównych odbiorców o nowych treściach za pośrednictwem swojego bloga i listy e-maili lub biuletynów. Pamiętaj jednak, aby promować go wśród nowych czytelników za pomocą postów w mediach społecznościowych i technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek w ramach swojego budżetu.Nigdy nie pomijaj wezwania do działania. Twój film powinien mieć na celu osiągnięcie sprzedaży lub kliknięcia. Zawsze proś widza, aby zrobił coś na końcu filmu lub w jego pobliżu. Może to być wszystko, od faktycznego zakupu produktu lub usługi po samo skomentowanie samego filmu. Zawsze wywołuj odpowiedź.Dobrą wskazówką dotyczącą marketingu wideo jest po prostu skorzystanie z tego i pozostawienie rezerwacji pod drzwiami. Być może odłożyłeś marketing wideo, ponieważ jesteś zbyt nieśmiały lub czujesz, że brakuje ci obecności. Nie ma znaczenia, czy jesteś nieśmiały, tak naprawdę potrzebujesz tylko solidnego materiału, a Twój film będzie skuteczny.Mam nadzieję, że porady zawarte w tym artykule dały ci pewien wgląd w to, jak możesz wykorzystać marketing wideo w swojej firmie. To naprawdę jeden z najlepszych sposobów dla każdej firmy na przyciągnięcie nowych klientów, gdy brakuje pieniędzy. Niech marketing wideo zapewni Twojej firmie sukces, na jaki zasługuje.