21 listopada, 2024

eHandelOnline.pl

Czym warto handlować w sieci?

Wykorzystanie ErpBox w celu optymalizacji obsługi sprzedaży w sieci

Handel internetowy od lat cieszy się dużą popularnością.

Coraz prężniej rozwijająca się technologia pozwala przenosić nawet najbardziej prozaiczne zakupy do sieci. Konsumenci zdecydowanie wolą dokonywać kupna z ekranu telefonu czy za pomocą laptopa, bez konieczności spędzania godzin w kolejkach. Posiadając platformy sprzedażowe, warto zadbać o ich jak największą optymalizację. Z pomocą przychodzi ErpBox (https://www.erpbox.pl/).

ErpBox, opcja e-commerce, która zmienia wszystko

Zastosowanie ErpBox w e-sklepie daje wiele możliwości i pozwoli na łatwiejsze funkcjonowanie sklepu lub wielu platform jednotorowo. Umożliwiając biznesmenom skuteczną sprzedaż e-przedsiębiorcy, mogą wykorzystać potencjał ErpBox i wykonać pełną automatyzację sklepu. Wprowadzając szybkie aktualizacje stanów magazynowych, można zyskać większą kontrolę nad sprzedażą internetową, dzięki czemu towar, który się wyprzedał, nie będzie dostępny w panelu zakupowym i ewentualne kupno przez klienta będzie zablokowane do chwili uzupełnienia braków. 

Jakie korzyści daje automatyzacja?

  • Automatyczna aktualizacja 
  • Zwiększenie kontroli nad ilością towaru
  • Szybsze zarządzanie sprzedażą w sklepie
  • Brak błędów wynikających z ręcznych aktualizacji
  • Brak błędów wynikających z ręcznej obsługi 
  • Szybsza realizacja zamówień
  • Szybsza obsługa klienta

Wprowadzając ErpBox do swojego sklepu wdrożona, zostanie automatyczna korespondencja
z klientami. Otrzymywać będą na bieżąco aktualizację statusu swojej przesyłki oraz płatności, potwierdzenie realizacji zamówienia, a pracownicy e-sklepu otrzymają automatycznie wygenerowany dokumenty przewozowe, nie będzie konieczności zamawiania kuriera po odbiór przesyłek, gdyż wszystkim tym zajmie się nowoczesna platforma do zarządzania sprzedażą ErpBox.

Rozwiązanie dla wielu

Korzystając z możliwości, jakie daje ErpBox, można z łatwością wprowadzić zmiany w istniejących już sklepach internetowych. Zyskać czas podczas obsługi zamówień i zwiększyć dochody biznesu. To bardzo cenne rozwiązanie i nie warto czekać, aż skorzysta z niego konkurencja – lepiej już teraz podjąć działania zmierzające do sukcesu w e-handlu na wielu kanałach.