19 kwietnia, 2024

eHandelOnline.pl

Czym warto handlować w sieci?

Sukces w marketingu e-mailowym: porady, sztuczki i techniki od ekspertów

Niewiele firm nie skorzystałoby na skutecznej kampanii e-mailowej.

Kluczem do skutecznej kampanii e-mail marketingowej jest dotarcie do właściwych osób i zaoferowanie im tego, czego chcą. Informacje zawarte w tym artykule pomogą Ci to zrobić, dając Ci porady i wskazówki, jak najlepiej wykorzystać swój e-mail marketing.Używaj marketingu e-mailowego wyłącznie w celu kierowania reklam do osób, które wyraziły zgodę na kontakt z nimi. Wysyłanie wiadomości e-mail do osób, które nie znają ani Twoich produktów, ani Twoich produktów, może wydawać się spamem. Będą się zastanawiać, czy cię znają i czy obchodzi ich to, co oferujesz. Może to spowodować, że po prostu usuną Twój e-mail, co jest tylko stratą czasu.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Wypróbuj nowe formaty za pomocą poczty e-mail. Zawsze umieszczaj nowe oferty i najważniejsze informacje na górze wysyłanych wiadomości e-mail. Wypróbuj różne formaty, aby zobaczyć, który wywołuje najwięcej odpowiedzi. Kiedy wiesz, który format działa najlepiej, trzymaj się go. Dzięki temu Twoi klienci będą wiedzieć, czego mogą od Ciebie oczekiwać i gdzie szukać informacji, o których chcą przeczytać więcej.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Sukces w marketingu e-mailowym: porady, sztuczki i techniki od ekspertów

Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java.

Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe płynęły przez Internet do skrzynek odbiorczych innych osób, zastanów się, skąd je wysyłasz. Najlepiej wysyłać często ze znanych i stabilnych adresów IP. Nagłe przepięcia z nowych lokalizacji IP mogą budzić podejrzenia, a nawet skutkować blokami i czarnymi listami dostawców usług internetowych.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Upewnij się, że uzyskałeś zgodę od wszystkich klientów, do których wysyłasz korespondencję e-mailem. Jeśli zdecydujesz się tego nie robić, możesz sprawić, że klienci Ci nie ufają, co może nadać Twojej firmie złą opinię. Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą nawet rozważyć umieszczenie Cię na czarnej liście, co może mieć negatywny wpływ na Twoją firmę.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail. Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Jak wspomniano powyżej, niewiele firm nie odniosłoby korzyści ze stosowania skutecznej kampanii e-mail marketingowej. Informacje i porady zawarte w powyższym artykule pomogą Ci stworzyć i uruchomić kampanię marketingową, która zaoferuje Twoim lojalnym klientom to, czego chcą, i przyciągnie potencjalnych klientów do Twojej firmy.